5/27/2008

A long time ago in a galaxy far, far away...

「ハラ、見たか?」
「ああ、見たぞ、一平」

 私とハラはこの銀河系では、あまり見かけない物を見ました。ギグでラストの曲を演奏している途中で、ふとレストランの外を見ると、ストーム・トルーパーがのぞいていて、我々の音楽を聴いていました。

"Hara, did you see it?"
"Yes, I saw it, Ippei."

Hara and I just saw something we don't usually see in this galaxy. We were on the last tune of the night at the gig and saw a storm trooper taking a peak from outside of the restaurant and checking out our music.


一平、大喜び
I was so really happy!

 私は曲が終わるや否や、カメラを持って道に躍り出ました。そこにはストーム・トルーパーが3人も、そして………

I grubbed my camera and rushed out to the street as soon as I hit the last note. Yes, there were still three storm troopers and also...
チューイーだぁ!!
Oh my God. It's Chewie!!

 どうやら、となりでスターウォーズ・パーティーなるものが開催されていたようです。一平はこれだけで、大変に幸せな夜を過ごさせて頂きました。

It seems like there was a Starwars-theme party was going on at right next door. They totally made my day. I was so happy just by watching them walking by.


No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!