5/27/2008

Sarina Suno Quartet @ Thailand Cafe

 あ、あ、あちゅい。今日は雷雨があった上に気温が85度F(29度C)まで上がったので、本当に蒸し暑かったです。家で汗でベトベトになりながらコンガとカホーンを叩いてました。ハラから電話があり、今夜いつものタイランド・カフェでギグが取れたんだけど、やらんか、というお誘いの電話でした。今日はギグもリハーサルもなかったので、パーカッションを置いて、ベースを肩に担ぎ、街へと出かけました。

Hot...... Stinking hot....

Today we had a thunder storm and the temperature rose to 85°F (29°C) in New York, so it was steaming as hell. I was covered with sweat and practicing congas and cajon. Hara called me and said he had got a gig at Thailand Cafe so if I was up for it. I didn't have neither a gig or a rehearsal so I got off from percussions and hit the street with the bass on my shoulder.
 今日は2時間の短いギグでした。ドラマーにクレメンス・ゼッカを迎え、新しいカルテットでの演奏でした。

It was only a short two-hour gig. We had Clemens Zecha on drums and played with this new quartet.

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!