5/24/2008

A Japanese restaurant

 夜はトルストイ一家と一緒に日本料理のレストランに行きました。私は久しぶりに天ぷらを食べました。ナスチャはご飯を2杯も平らげてました。

Tolstoy family and I went to a Japanese restaurant together. I devoured tempura for the first time in a long time. Nastya tucked away two bowls of rice.

 見て下さい。私の車の後部座席にチャイルド・シートが二つも載ってます。ああ、これは私にとって夢のセッティングです。私もいつか家族を持てる日が………
Please take a look. There are two child sheets installed on the backsheet of my car. Ah, this is the setting of my dream. Maybe someday I'll have a family.....

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!