5/06/2008

Sarina Suno Trio in Washington Square

Sarina Suno
Violin
Hara Garacci
Guitar
Ippei Ichimaru
Bass

 2日連続でワシントン・スクエアで演奏してきました。弾き始めて30分ぐらいが経過した頃に、私はこともあろうか人指し指の付け根を弦でしたたか切ってしまいました。今日はドラムがいなかったので、張り切ってロカビリーばりのスラップベースを弾いていたのですが、それが裏目に出てしまったようです。1時間弱が過ぎたところで小雨が降り始めまして、もう今日は日が悪そうだからやめようという事になりました。サリナちゃん、ハラ、誠に申し訳ない。ひ弱な自分に腹が立つ1日でした。
We played in Washington Square Park two days in a row. About a half an hour later after the first beat, I got a cut on the side of my right forefinger. I was trying to fill in for the missing drummer today and was slapping my bass really hard, and which caused the injury. We played another half an hour and I reached the point that I couldn't bear the pain any longer. It started raining a bit too, so we decided to stop right there. It was just a bad day. I'm so sorry, Sarina and Hara.

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!